Powered By Blogger

torsdag 3 mars 2011

Talangjakt



idag var jag med Loppan till skolsköterskan på 6årskoll, och inte f-n åkte jag till skolan själv efter det utan stannade kvar för att bevittna talangjakten som Mimmi och tjejerna i hennes klass ordnat.
Loppan har ju tränat i flera veckor för att kunna vara med, och oj va duktig hon va. =)
fast allt "skedde på plats".Bara att våga vara med och uppträda ensam, och en hel låt dessutom. Hon är tuff den bönan!!
Visst fanns det fler duktiga bidrag men partisk som jag är så va ju så klart Loppan BÄST! och hon fick faktiskt en tredje plats :) bakom ett trumsolo (alla killars favvo) och tjejer i tvån, som dessutom tränar tillsammans på fritiden.
Stortjejerna hade ordnat det bra.
Ska försöka få in videon på Loppan så fort jag lärt mig få över till datorn....

1 kommentar:

  1. Mallan från Mallis (om jag själv fick önska...)11 mars 2011 kl. 20:11

    That´s my girl!!! :D
    Pleeease give me the movie :P

    SvaraRadera