Powered By Blogger

torsdag 7 februari 2013

Glömd pärla och andra LF.cup

Varför glömmer man alltid bort det som finns nära?
Idag var vi till Segersta och Kungsholmen för den andra omgången av LF-cup i skidor för barnen.
Kommer helt klart bli ett besök dit i sommar... Härligt ställe och va dom hade gjort i ordning för kvällens tävlingar..
Spår för tre olika klasser ute på isen och lite här och där. Fick mig ett rejält träningspass för att hänga med och pulsa breve barnen när dom åkte, med Vanja på magen.
Stella åkte 400m, Affe 800 och Loppan 1,7km, fast henne hängde jag bara på vid vissa ställen.
Som dom kämpade och slet på sina helt ovallade skidor från början av seklet, där det svischade förbi ungar med utrustningar som kostade mer än mina tres tillsamman :D Men dom funkar för det lilla dom nu åker :)
SÅ STOLT över mina underbara ongar!






Loppan åker så fort så henne hann jag inte med att fota ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar