Powered By Blogger

söndag 14 oktober 2012

Härlig lördag

Hann el orkade inte skriva når igår. Kom ju hem strax före 10 och liten somnade vid 11 :)
Japp, vi kom iväg igår och bara ca 15min försenade :D Och det va faktiskt mitt fel,jag som glömt föra över pengar på rätt konto.
Kom då iväg 7:45 och stannade i Tierp för ett kallt frukoststopp.
Närmade oss mässan och så sa det pang! Bilkö fr årsta partihallar till mässparkeringen.
Chansade att det skulle finnas fler parkeringar och efter lite missåkande så fanns dom där ju.
Och sånt betalar jag gärna för att parkera, tack Älvsjö AIK :) Och dessutom va dom ju billigare än mässans egna parkeringar :D
Drog direkt till tåget för att kolla in bion, efter en enkel hamburgare så begav vi oss dit. Inte jättemycket folk men lite köande innan dom började insläppet.

(här skulle en bild på barnen finnas, men den är i mobilen ;) )
Jag och Stella smet oxå in för vi trodde det skulle finnas massor av kul men...
Dricka och godis bjöds det på, nån ansiktsmålning men inte så mycket mer.
VI drog till mässan istället.

En goodibag hade dom fått med sig när dom gick ut.


så nu har jag tre små söta pepparkaksburkar från Arbrå Ångbageri ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar