Powered By Blogger

söndag 20 maj 2012

Vet inte riktigt

här står allt stilla. Den lilla energin jag har går till mina underbara barn och till fotbollstjejerna. Kaos i hjärnan är otroligt skönt att rensa på en blåsig fotbollsplan när man får domdera en massa sköna brudar ;) Allra helst när man inte kan rida el orkar hänga i stallet. Maj är och har varit helt fullbokad tror jag. Inte många dagar man bara kan vara. Fotboll och hästar..... Har varit i ullared och spenderat en helg i husvagnen i Rättvik där jag och Rabbe hjälpte Malin och Adam. TACK snällaste mamma för att du ställde upp och passade mina odågor till barn en hel vecka <3 <3 <3
sen är det nog bara fotboll fotboll och fotboll. Mina brudar el Rabbes gäng. Smygstartat hoppningen och i juni står tre tävlingar på listan. Såna har det varit dåligt med nu i vårtack o lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar