Powered By Blogger

söndag 31 januari 2010

snart ny vecka

nu har ytterligare en vecka passerat. Vädret har inte varit det bästa, även om jag älskar snö på vintern, men inte -24*brr*

R hade miniturnering m hockeyskolan i går och dom vann 1 match och förlorade 1. Stolt som en tupp kom han hem och berättade att han gjort 12 mål. Inte illa för nån som för 1,5år sen vägrade åka skridskor.

A badade igår och han "dök" flera ggr, nåt han inte alls velat förr så där verkar det oxå gå framåt. Mimmsan har varit så duktig och hjälpt mig med S.min duktiga tjej. Ja R har oxå hjälpt till lite han med.

sen måste jag bara få visa finaste klänningen som kom i vecka.
köpt härifrån http://gullhjarta.blogspot.com/ älskar hennes mössor :-) funderar på om ska få ha den på kusinens dop, bara jag kan hitta nån bra matchande tröja och strumpis till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar